System rezerwacji dla strzelnicy – wtyczka WordPress
Dla naszego Klienta w oparciu o własną wtyczkę systemu rezerwacji dla WordPress zrealizowaliśmy system rezerwacji stanowisk i torów dla strzelnicy sportowej.
Dla naszego Klienta w oparciu o własną wtyczkę systemu rezerwacji dla WordPress zrealizowaliśmy system rezerwacji stanowisk i torów dla strzelnicy sportowej.
Dla naszego Klienta rozwinęliśmy dedykowany import z plików Excel format XSLX do sklepu internetowego opartego o wtyczkę WooCommerce dla WordPress.
Ze względu na zmieniające się standardy technologii internetowych m.in. mark’upu HTML, algorytmów wyszukiwarek oraz pojawiania się kolejnych rozwiązań i aplikacji takich zwłaszcza social media jak Facebook czy Twitter, w celu zachowania ergonomii pracy i wysokiego punktowania przez algorytmy wyszukiwarek należy aktualizować skórki sklepów i stron internetowych.
Dla naszego klienta stworzyliśmy rozwiązanie w oparciu o oprogramowanie Prestashop dla drukarni internetowej tapet tzw. z ang. web to print.
Dla naszego Klienta zrealizowaliśmy/rozwinęliśmy mechanizm płatnego dostępu do zasobów w WordPress. Rozwiązanie jest przydatne dla serwisów, gdzie część treści jest dostępna bezpłatnie bez ograniczeń, a część stanowi element systemu monetyzacji dla zarejestrowanych użytkowników. Rozwiązania tego typu wymagają często głębszej kastomizacji, czego nie zapewniają istniejące darmowe lub komercyjne wtyczki. Zakup pakietu dostępowego odbywa się z użyciem WooCommerce.
Dla naszego Klienta naprawiliśmy serwis internetowy oparty o CMS Joomla, który uległ uszkodzeniu w trakcie przerwanej aktualizacji.
Dla naszego Klienta zrealizowaliśmy w sklepie Prestashop automatyczny dobór 0-wej stawki VAT dla nabywców – podatników zarejestrowanych w Unii Europejskiej w systemie VIES.
W momencie wpisywania numeru NIP następuje automatyczne potwierdzenie numeru VAT i odpowiedni dobór stawki.
Rozwiązanie powstało w odpowiedzi na 3 zakupione i nie działające poprawnie moduły Prestashop.
W razie zainteresowania zapraszamy do kontaktu: m.moraczewski@programistaphp.com.pl
Dla naszego Klienta wykonaliśmy optymalizację wydajnościową tj. przyśpieszanie czasu ładowania strony wykonanej w WordPress.
Krytycznym elementem poza podstawowymi krokami jak instalacja plugin’ów cache jak WP Super Cache, W3 Total Cache, optymalizacją objętości zdjęć czy innych rozwiązań polecanych przez Google PageSpeed Insights jak np. stosowanie zasobów w formatach nowej generacji, okazała się konieczność programistycznej przebudowy szablonów skórki, deinstalacja spowalniających pracę plugin’ów i zastąpienie ich funkcjonalności własnymi rozwiązaniami.
W razie zainteresowania podobną optymalizacją zapraszamy do kontaktu: m.moraczewski@programistaphp.com.pl
Jednym z zadań pozycjonowania „on-page” jest korekta/optymalizacja title i meta-description na pozycjonowanej stronie. Dotyczy to także sklepów internetowych, w których dominującą część ruchu stanowi ruch na stronę główną, kategorie i podkategorie produktów, strony produktowe oraz ewentualnie strony blogowe czy podstrony statyczne (cms).
W przypadku, gdy asortyment produktów jest bardzo liczny np. kilkanaście tysięcy czy nawet kilkaset tysięcy produktów, to ręczna korekta jest bardzo pracochłonna, kosztowna, długotrwała czy wręcz niemożliwa, jeśli zmiany na rynku czy trendy wymagają bardzo szybkiego działania.
Dla naszego Klienta zrealizowaliśmy skrypt przeznaczony dla sklepów Prestashop umożliwiający masową korektę title, meta-description licznego asortymentu produktów. Masowa korekta może objąć także inne kolumny/pola produktów.
Dla naszego klienta wykonaliśmy migrację sklepu internetowego opartego o Prestashop 1.6.x do wersji Prestashop 1.7.x.
Migracja została dokonana w sposób ręczny, ze względu na błędy które pojawiły się w trakcie użycia narzędzia automatycznego, potwierdzone później w trakcie m.in. kopiowania danych z bazy danych pomiędzy podobnymi niemniej różniącymi się modelami.
Celem migracji w odróżnieniu od budowy nowego sklepu było zachowanie treści na unikalnych linkach wraz ze zdjęciami dla produktów, kategorii, podstron CMS i podstron BLOG jak również baza klientów z historią sprzedaży przy zachowaniu haseł klientów. Przeniesione zostały pewne kastomizacje na nowo wdrożoną skórkę współpracującą z Prestashop 1.7 jak również dane darmowych i komercyjnych modułów.