Branding

Wizualna atrakcyjność to jeden z kluczowych czynników decydujących o sukcesie strony czy serwisu internetowego. Szczególne znaczenie ma dla tzw. pierwszego wrażenia, jakie powstaje w umyśle użytkownika w ciągu pierwszych sekund jej oglądania.

Szata graficzna ma także ścisły związek z systemem identyfikacji firmy i jej polityką marketingową w zakresie kreowania odpowiedniego na daną chwilę wizerunku.

Aby maksymalizować efekt wizualny i minimalizować koszty, warto rozważyć zakup jednego z gotowych atrakcyjnych szablonów Drupala (tzw. theme) a następnie dostosować go do własnych wymogów np. wprowadzić logo firmowe, skorygować kolory itp.  Podobnie, jeśli serwis internetowy firmy spełnia wszystkie wymogi informacyjno-funkcjonalne, jednakże wizerunek wymaga odświeżenia, możliwe jest dokonanie jedynie stylizacji graficznej tzw. brandingu.

W tym zakresie proponuję:
– dostosowywanie darmowych i płatnych szablonów Drupala do indywidualnych wymogów,
– dostosowywanie istniejących serwisów do nowych założeń wizerunkowych bez zmiany treści i funkcji,
– zmianę grafik,
– zmianę plików kaskadowych stylów CSS,
– zmiany, korekty i przebudowę szablonów Drupala,
– zmiany układów modułów Drupala,
– inne.

W razie zainteresowania zapraszam do kontaktu: tomasz@programistaphp.com.pl.

Szersza propozycja w zakresie CMF Drupal: Programista Drupal